آیین‌نامه خوابگاه‌های خودگردان به زودی ابلاغ می‌شود

آیین‌نامه خوابگاه‌های خودگردان به زودی ابلاغ می‌شود

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر از میزان پذیرش دختران پیشی گرفت، گفت: آیین نامه خوابگاه‌های خودگردان نیز به زودی ابلاغ می شود.

پنجشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 23:5

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر مجتبی صدیقی در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی تصریح  کرد: بخشی از ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی که پیش‌بینی جذب دانشجو داشتند به دلیل کمبود دانشجو خالی مانده است لیکن در حوزه خوابگاه های دولتی در حال حاضر به ندرت خوابگاهی هست که مورد استفاده قرار نگیرد.

وی در مورد خوابگاه‌های مربوط به دانشجویان دختر گفت: در دانشگاه‌ها تعداد دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه کمتر از ظرفیت است به همین جهت برخی خوابگاه‌ها خالی از دانشجو می‌ماند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه تاکید کرد: ظرفیت خوابگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان پسر همواره با کمبود مواجه است، اما آن تعداد از دانشجویان پسر که بدون خوابگاه مانده‌اند به خوابگاه‌های خودگردان انتقال داده می‌شوند.

دکتر مجتبی صدیقی یادآوری کرد: در سال تحصیلی جدید ۶۰ خوابگاه با ظرفیت ۱۲ هزار دانشجو به خوابگاه‌های فعلی دانشگاههای دولتی افزوده خواهد شد که تعدادی از این خوابگاهها جدید احداث شده‌اند و برخی نیز استیجاری هستند.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، وی در پایان در مورد ساماندهی وضعیت خوابگاه‌های بخش خصوصی خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه‌های مادر استان‌ها ساماندهی و بازنگری شده‌اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 351

ثبت نظر

ارسال