آماده‌سازی دانشگاه‌های آمریکا برای آغاز سال تحصیلی جدید

آماده‌سازی دانشگاه‌های آمریکا برای آغاز سال تحصیلی جدید

دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حال آماده شدن برای ورود به سال تحصیلی جدید هستند.

دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 19:47

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌های آمریکا هم دانشجویان خود را برای آغاز تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

در این میان، چند روز پیش دانشجویان دانشگاه کلمبیا وارد محوطه این دانشگاه شدند و برای ورود به سالن‌های اقامتی خود مورد استقبال مسئولان دانشگاه قرار گرفتند.

در این مراسم رؤسای دانشگاه کلمبیا برای دانشجویان سخنرانی کردند که رئیس این دانشگاه در سخنان خوش‌آمد گویی به دانشجویان گفت: در دوره کارشناسی در دانشگاه کلمبیا، هر کاری که انجام می‌دهید به رشد و تعالی شما کمک می‌کند. به عنوان مثال اگر در برنامه‌های فوق‌العاده شرکت می‌کنید، دوره کارآموزی خود را می‌گذرانید و یا تحقیق می‌کنید در اصل به عنوان یک شهروند در جهان به ارتقا شخصیتی و حرفه‌ای خود کمک کرده‌اید.

دانشگاه کمبریج هم برای دانشجویان خود توصیه‌هایی را منتشر کرده و به آن‌ها گفته است که دانشگاه جنبه زندگی غیردانشجویی دانشجویان خود را هم پشتیبانی می‌کند.

مسئولین این دانشگاه همچنین راجع به سیستم مراقبت بهداشتی کمبریج گفته‌اند که ما برای تمام دانشکده‌ها سیستم پشتیبانی موثری برای سلامت دانشجویان در نظر گرفته‌ایم تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از آنها به خوبی صورت می‌گیرد یا نه؟

همچنین دانشجویان طی دوران تحصیل خود می‌توانند از مرکز خدمات دندانپزشکی دانشگاه هم استفاده کنند.

دانشگاه کمبریج راجع به کارت دانشجویی هم توصیه‌هایی به دانشجویان کرده و گفته که کارتی که در روزهای اول تحصیل خود دریافت می‌کنند، کاربردهای زیادی خواهد داشت.

دانشجویان می‌توانند با استفاده از کارت خود به درب‌های دانشگاه، کتابخانه، بوفه و محل انتشارات دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 348

ثبت نظر

ارسال