IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد

IOS 13.2 هم کاربران را راضی نکرد

اظهار نظرهای کاربران راجع به سیستم عامل "iOS ۱۳.۲" نشان از آن دارد که رضایت مشتریان را جلب نکرده است.

جمعه 10 آبان 1398 ساعت 17:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از انگجت، با توجه به نظرات مختلف کاربران می‌توان دریافت کرد که حتی اگر کاربر گوشی‌ آیفون ۱۱ پرو و آیپد پرو داشته باشد، سیستم عامل "iOS ۱۳.۲" هنگام استفاده از چندین برنامه عملکرد خوبی ندارد.

به نظر می‌رسد هنگامی‌ که کاربر از "پیش‌زمینه" به برنامه‌ها دسترسی پیدا می‌کند، سیستم عامل "iOS ۱۳.۲" برنامه‌ها را خود بار دیگر بارگیری می‌کند. حتی اگر زمان زیادی از استفاده از برنامه نگذشته باشد.

در نتیجه، کاربر کاری را که با برنامه‌ها انجام می‌داده، گم می‌کند. به این ترتیب استفاده از چند برنامه به طور همزمان با مشکل مواجه می‌شود.

یکی از کاربران در واکنش به این نقص سیستم عامل آیفون گفته که یک بار در حال استفاده از یوتیوب و تماشای فیلم بوده ولی همزمان مجبور شده که به یک پیام پاسخ دهد. ولی زمانی‌که به برنامه یوتیوب بازگشته، سیستم عامل گوشی که آیفون ۱۱ پرو بوده، از ویدئویی که کاربر در حال تماشای آن بوده، خارج شده است.

کاربران دیگر هم تجریبات مشابهی در این خصوص داشته‌اند و از این موضوع شکایت کرده‌اند که هر زمان که در حال استفاده از یوتیوب بوده‌اند و برای انجام کاری تماشای ویدئو را توقف کرده‌اند، گوشی مجددا ویدئو را از اول بارگیری کرده است.

وجود این باگ در سیستم عامل جدید آیفون باعث می‌شود که کاربران نتوانند به راحتی به طور همزمان از چند اپلیکیشن استفاده کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 384

ثبت نظر

ارسال