کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمیع شدند

کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمیع شدند

با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت های دانشجویی و با همراهی دبیران کانون ها و فعالان فرهنگی، کانون های هم عرض در دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمیع شدند.

پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت 22:56

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرزاد سلطانپور کارشناس فرهنگی و کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف عمده تجمیع کانون ها، بسترسازی برای گسترش تعامل دانشجویان رشته های مختلف و عملکرد بین رشته ای و نیز هم افزایی توانمندی های دانشجویان است.

وی افزود: از این پس کانون های خیریه، ادبی، هنرهای نمایشی، اجتماعی، فیلم و عکس، نقاشی و جهادی در قالب کانون و کمیته های زیرمجموعه خود فعالیت خواهند کرد.

سلطانپور ادامه داد: تجمیع کانون ها به معنای حذف کانون ها نیست، بلکه کانون های پیشین همچنان در قالب کمیته ها فعال خواهند بود و با همکاری یکدیگر قوی تر فعالیت خواهند کرد.

کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تشریح کانون ها و کمیته های زیرمجموعه آن ها، خاطرنشان کرد: مقرر شده در هر کانون یک عضو مسئول پایش فعالیت ها حضور فعال داشته باشد و علاوه بر آن، جلسات بین کانون ها و مسئولان دانشجویی فرهنگی دانشگاه هر دو ماه یکبار برگزار شود.

وی گفت: دبیران کانون ها هم متعهد شدند با همکاری مدیریت امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در تدوین فرم ارزیابی فعالیت های کانون ها اقدام کنند.

کد خبر 4737510
تعداد بازدید : 378

ثبت نظر

ارسال