پیگیری اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع

پیگیری اصلاح رویه ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اصلاح رویه‌ها در حوزه پرونده الکترونیک و نظام ارجاع از مهمترین مسائلی است که برای تحقق برنامه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 15:58

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری در مراسم بزرگداشت روز پزشک و دارو ساز و تقدیر از پزشکان و داروسازان نمونه سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: پزشکان و داروسازان به صورت مستقیم و در زمان سختی و دردمندی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند که داشتن چنین موقعیتی، افتخاری ارزشمند است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تبریک روز پزشک و روز داروساز و تأکید بر اهمیت فراوان خدمات جامعه پزشکی، گفت: نیمی از جمعیت کشور مخاطبان حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی هستند و خدمات درمانی از جمله خدماتی است که بیمه شدگان و جامعه تحت پوشش از ابتدا و در تمام دوران ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی، از آن بهره‌مند هستند و به همین جهت خدمات درمانی معرفی کننده سازمان تأمین اجتماعی به جامعه است.

وی با بیان اینکه مهمترین کار سازمان تامین اجتماعی رفع مشکل پرداختهای بخش درمان است، گفت: ماهانه ۹۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در این بخش داریم در حالیکه درآمدمان ۸۲۰۰ میلیارد تومان است و کسری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را باید به روش های مختلف حل کنیم.

وی افزود: علاوه بر وصول حق بیمه با دریافت مطالبات از دولت و مجموعه دیگری از این اقدامات، وضعیت بهبود خواهد یافت و می توان پرداختی ها را به روز کرد و اعتبار دفترچه های بیمه را ارتقا داد و خدمات مناسبتری به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه داد.

 سالاری با بیان اینکه فضای همکاری با سایر ارگانهای ذیربط از جمله وزارت بهداشت آماده است، گفت: در این راستا پرونده الکترونیک و پیشگیری از هزینه های غیر ضروری با جدیت دنبال می شود و پزشکان در این حوزه می‌توانند نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پزشکان مداوا کننده درد مردم هستند، افزود: امیدواریم مسیری را طی کنیم که تعهداتمان نسبت به جامعه پزشکی به خوبی ایفا شود.

کد خبر 4701352
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 331

ثبت نظر

ارسال