نظام پیشنهادها برای تقویت حوزه سرمایه انسانی پیش‌بینی شده است

نظام پیشنهادها برای تقویت حوزه سرمایه انسانی پیش‌بینی شده است

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: سیستم نظام پیشنهادها برای تقویت حوزه سرمایه انسانی پیش‌بینی شده است.

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 3:40

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن زدا در کارگاه آموزشی نظام پیشنهادها که صبح امروز بیست و جهارم مهرماه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: با مشارکت در نظام پیشنهادها و بهره مندی از تجربه، اندیشه و خلاقیت همکاران، سازمانی پایدار، پویا، چابک و سرآمد در پاسخگویی با هدف ارائه خدمات کیفی خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: با سیستم ها و روشهای گذشته نمی توانیم خدمات مطلوب را به جامعه ارائه دهیم و باید در مسیر تحول گام برداریم و زمان تحول اساسی در فعالیتها فرا رسیده است.

زدا با اشاره به اینکه هدف نهایی این سازمان بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مردم است و تلاش می کنیم که بیمه شدگان برای دریافت خدمات به ما مراجعه نکنند بلکه ما خدمات را به آنها تقدیم کنیم، گفت: اکنون زمان آن رسیده است تا با گسترش نظام پیشنهادها و پیاده سازی آن در سازمان به سمتی حرکت کنیم که سازمانی بهتر و ایده آل تر داشته باشیم.

زدا با اشاره به بهره مندی از ابزارهای روز در این سامانه گفت: امکانات باید به گونه ای فراهم شود تا همه افراد بتوانند با استفاده از ابزارهای جدید فعالیت نظام پیشنهادات را به پیش ببرند.

همه تلاشمان باید در جهت رضایتمندی مخاطبان سازمان باشد

قائم موهبتی معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: پیشنهادات، ایده ها و خلاقیت ها باید قابلیت بهره برداری پیدا کنند.

وی افزود: سامانه نظام پیشنهادات بسیار موثر و ابزاری درجهت تسهیل خدمات است.

مهندس موهبتی با اشاره به تاکید دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر استقرار جریان مشارکتی و فضای هم اندیشی در ایجاد تحولات سازمانی، گفت: تمامی همکاران بایستی از این فضا استفاده کنند و نهایت بهره مندی را ببرند.

وی با بیان اینکه نظام پیشنهادها بایستی خروجی مناسب‌تری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: خروجی نظام پیشنهادها موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد و تاثیر گذاری این نظام بر عملکرد سازمان بایستی مشهود باشد.

موهبتی با اشاره به اهمیت نظام پیشنهادات اظهار داشت: تمامی تلاشمان باید درجهت رضایتمندی مخاطبان سازمان باشد.

نظام پیشنهادات از ضروریات سازمان تامین اجتماعی است

مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: تمامی سازمانها و دستگاه های کشور سامانه های جامع و کاملی در رابطه با نظام پیشنهادات دارند و سازمان تامین اجتماعی نیز از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: نظام پیشنهادات از ضروریات امروز سازمان تامین اجتماعی است.

قریب با بیان اینکه امروزه باید به سمت مدیریت مشارکتی حرکت کرد، گفت: یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی، نظام پیشنهادات است.

وی افزود: در این نظام باید از خرد و اندیشه همکاران نهایت استفاده را برد و سرعت عمل و رضایتمندی مخاطبان را ایجاد کرد.

قریب ادامه داد: چنانچه نظام پیشنهادات به صورت مستمر و هدفمند باشد، کمک بزرگی در بهبود عملکرد سازمان خواهد داشت.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، رفتار شناسی و آسیب شناسی و رضایتمندی مراجعان، بررسی و خلق منابع جدید در سازمان به صورت عادلانه، خدمات غیرحضوری واقعی و عملی، کنترل دستمزد نامتعارف و تعامل منطقی بین واحدهای بیمه ای در سطح ستاد، ادارات کل و شعبات سازمان را ۵ اولویت اصلی برای بررسی نظام پیشنهادات عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظام پیشنهادات بسیار می تواند موثر و راهگشا باشد، گفت: چنانچه از این نظام به خوبی استفاده شود بسیاری از چالش های سازمان مرتفع خواهد شد.

کد خبر 4748623
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 398

ثبت نظر

ارسال