موفقیت طناز انگلیسی در ایران/«من رو یادت هست» در پله دوم چاپ

موفقیت طناز انگلیسی در ایران/«من رو یادت هست» در پله دوم چاپ

نشر نون به تازگی رمانی از سوفی کینسلا نویسنده موفق بریتانیایی را منتشر کرده است که نام «من رو یادت هست» را بر روی جلد دارد و در زمان کوتاهی از انتشار تجدید چاپ شده است.

سه شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 12:13

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سوفی کینسلا، نویسنده طناز و محبوب انگلیسی را با رمان‌های جذاب و پرماجرا می‌شناسند. نویسنده‌ای که با نثری صمیمی و روایتی روان، دنیای زنان و دغدغه‌های امروزی آنها را روایت می‌کند. او با رمان من رو یادت هست  ماجرایی متفاوت و خاص را تجربه کرده است.

لکسی اسمارت، بعد از یک حادثه، در بیمارستان به هوش می‌آید. آخرین چیزی که به خاطر می‌آورد این است که یک کارمند ساده است. اما این همة واقعیت نیست. او از چیزهای عجیب‌وغریبی که دکترها به او می‌گویند حسابی متعجب است و نمی‌تواند آن‌ها را باور کند. موقعیت او آن چیزی نیست که خودش می‌پندارد. لکسی تلاش می‌کند خاطراتش را دوباره به یاد بیاورد و به زندگی جدیدش عادت کند؛ این کار چندان سخت به نظر نمی‌رسد ــ البته، فقط تا وقتی که او از رازهای جدیدی  باخبر می‌شود...

من رو یادت هست رمانی است که ماجراهای آن شخصیت اصلی‌ کتاب و خواننده را به یک اندازه غافل‌گیر می‌کند.

سوفی کینسلا، یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های سال طبق ارزیابی مجله‌ی نیویورک تایمز است که در این کتاب با طنزی هنرمندانه، دلبستگی و بهبود شرایط روانی شخصیت اصلی داستان را به تصویر می کشد، به نحوی که می تواند برای تمامی خوانندگان الهام بخش و سرگرم کننده باشد.

«من رو یادت هست» که با ترجمه روناک احمدی آهنگر منتشر شده است در ۳۸۴ صفحه و با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ دوم رسیده است.

کد خبر 4720618
حمید نورشمسی
تعداد بازدید : 516

ثبت نظر

ارسال