عیادت مدیرکل آموزش و پرورش از دانش آموزان گاز گرفته در بیمارستان

عیادت مدیرکل آموزش و پرورش از دانش آموزان گاز گرفته در بیمارستان

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از دانش آموزان گاز گرفته شهرستان قرچک در بیمارستان شهید ستاری عیادت کرد.

چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 21:43

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر در بیمارستان شهید ستاری قرچک ،  اظهار کرد: به عنوان یک معلم خوشحالم که این حادثه به خیر گذشت و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی افزود: تقریباً همه دانش آموزان و سه نفر از همکاران محترمی که دچار این مسمومیت شده بودند حال شان بهبود پیدا کرده است و از بیمارستان ترخیص شده اند و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.

صیدلو گفت: اولین نکته ای که برای ما در آموزش و پرورش مهم است حضور دانش آموزان در یک فضای امن است یعنی باید مطمئن باشیم که به دانش‌آموزان هیچ آسیبی وارد نخواهد شد و در یک فضای کاملاً  امن و سلامتی تحصیل خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان کرد: با توجه به اینکه سیستم گرمایشی آن مدرسه دارای شوفاژ و تمام استانداردها رعایت شده است و سرویس ها هم به موقع انجام شده بود این موضوع باعث می شود تا ما دقت بیشتری کنیم و عامل این موضوع را پیدا کنیم و مطمئن باشیم ادامه تحصیل بچه ها در مدرسه با سلامت و امنیت کامل برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده امشب حتما در قرچک خواهم بود که دلیل این اتفاق توسط کارشناسان آتش نشانی پیدا می شود و فردا اگر قرار باشد دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کنند در صورتی حضور پیدا می‌کنند که ما مطمئن شویم برای سلامت آنها هیچ مشکلی پیش نمی آید.

صیدلو تاکید کرد: با توجه به اینکه سیستم گرمایشی شوفاژ بوده است و آن استانداردها و سرویس ها به موقع انجام شده است قاعدتاً سهل انگاری ای وجود نداشته است.

وی در پایان افزود: به هرحال خطایی است که شاید در هر جای دیگر هم رخ دهد که باید آن را بررسی کنیم و رفع شود و مطمئن شویم که بر اساس آن مدرسه شکل می‌گیرد و مطمین شویم بچه‌ها سر کلاس در یک مدرسه ای هستند که ایمن است حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 422

ثبت نظر

ارسال