دستگیری خرده فروش موادمخدر بعد از تصادف شدید

دستگیری خرده فروش موادمخدر بعد از تصادف شدید

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر بعد از انتقال به بیمارستان سینا در پی تصادف شدید خبر داد.

جمعه 22 شهریور 1398 ساعت 1:6

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا جنتی  در تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز چهاردهم شهریور ماه عوامل اورژانس مرکز فوریت های پزشکی موتورسوار مجروحی را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

وی گفت: بررسی اولیه حکایت از این داشت که موتورسوار با یک دستگاه خودروی سواری سمند در خیابان ابن سینا تصادف کرده است که بر اثر شدت تصادف و مصدومیت راکب، بلافاصله عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کرده اند.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان بیان داشت: تیم پرستاری مرکز درمانی سینا برای پیدا کردن کارت های شناسایی و مشخص شدن هویت مجروح اقدام که در بازرسی بدنی از وی، ۲۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به صورت پک شده و آماده برای فروش بود کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازجوئی اولیه از متهم و اعتراف وی به جرم ارتکابی، عنوان کرد: متهم در حال حاضر در بیمارستان بستری است و پس از بهبود وضعیت جسمانی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4716155
تعداد بازدید : 380

ثبت نظر

ارسال