حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی نیازمند انسجام و یکپارچگی است

حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی نیازمند انسجام و یکپارچگی است

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: در اولین گام باید دستگاه‌هایی که در حوزه آی تی فعالیت دارند و نیازمند انسجام و یکپارچگی هستند، به یک باور مشترک برسند.

پنجشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 19:14

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی لطفی در نشست برطرف کردن موانع و چالش‌های آی تی که در محل شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برگزار شد، تاکید کرد: ماموریت‌های حوزه آی تی متناسب با شرایط و الزامات زمانی طراحی شده که با توجه به سند استراتژیک سازمان تدوین برنامه بلندمدت در حوزه آی تی امری اجتناب‌ناپذیر است.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی  گفت: در اولین گام باید دستگاه‌هایی که در حوزه آی تی فعالیت دارند و  نیازمند انسجام و یکپارچگی هستند، به یک باور مشترک برسند.

 لطفی تاکید کرد: اگر بتوانیم بین ستاد و صف به باور و فهم مشترک از آنچه که به عنوان ماموریت‌ها و اهداف تعریف‌شده دست یابیم، بسیاری از مشکلات کاهش خواهد یافت.

وی اراده برطرف کردن موانع و مشکلات آی تی را از سوی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی یک فرصت ایده‌آل و پشتوانه بسیار ارزنده توصیف کرد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کارگروه مرکب از مدیران ستادی ادارات کل، شرکت خدمات ماشینی و کارشناسان متخصص در سطح شعب خبر داد و گفت: امیدواریم با تشکیل این کارگروه به نقطه مشترک برسیم و با شناسایی معضلات و برطرف کردن آن، شاهد ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان و مخاطبان باشیم.

وی گفت:بهره‌گیری از فناوری روز دنیا در تامین اجتماعی عمری بیش از ۵۰ سال دارداما کم‌توجهی در برخی مقاطع سبب شده در حوزه آی تی با یک غفلت تاریخی روبه‌ روباشیم.

کد خبر 4714135
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 391

ثبت نظر

ارسال