بازدید هیات سوری از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

بازدید هیات سوری از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

هیات ۱۵ نفره دانشگاه الفرات سوریه از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران بازدید کردند.

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 18:34

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، هیات ۱۵ نفره دانشگاه الفرات سوریه به همراه سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از دانشکده دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید و با بخش های مختلف آموزشی این دانشگاه آشنا شدند.

سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، ضمن خوشامدگویی به هیات بازدید کننده، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۵ میلیون دانش آموخته به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری در دنیا فعالیت دارد و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حال حاضر ۸ دانشکده و ۲۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد و هر ساله بیش از ۳۰ درصد از فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های  تکمیلی با رتبه های بالا پذیرفته می شوند.

وی افزود: دیدگاه مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء آموزش، پژوهش و امور فرهنگی است و ما نیز همسو با این دیدگاه، با برنامه ریزی صحیح در صدد هستیم تا با رشد کیفی و کمی بر غنای رسالت آموزشی خود بیافزاییم.

ابطحی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همچنین در صدد است تا با گسترش روابط بین الملل نسبت به پذیرش دانشجو از خارج کشور تلاش کند و امیدواریم در همین راستا همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با کشور سوریه نیز داشته باشیم.

این هیات از بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی و داروسازی این دانشگاه بازدید و به واسطه توضیحات کارشناسان با کارکردهای آموزشی و درمانی بخش های مختلف آشنا شدند.

جامع الفرات یا دانشگاه الفرات، در شرق سوریه در سال ۲۰۰۳ از دانشگاه حلب سوریه، یکی از بزرگ ترین دانشگاه های این کشور جدا شد و اکنون از قومیت های مختلف سوریه بر اساس نمرات کسب شده در آزمون پذیرش دانشجو در رشته های مختلف از جمله رشته پزشکی و پیراپزشکی دارد.

کد خبر 4778728
مهتاب چابوک
تعداد بازدید : 521

ثبت نظر

ارسال