انتظار می‌رود آیت‌الله حسینی بوشهری تا فردا به هوشیاری کامل برسند

انتظار می‌رود آیت‌الله حسینی بوشهری تا فردا به هوشیاری کامل برسند

بوشهر - مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه عمل قلب آیت‌الله حسینی بوشهری موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: طبق نظر پزشکان، انتظار داریم ایشان تا فردا به هوش کامل بیایند.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 22:29

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اواخر شب جمعه عارضه‌ای برای آیت‌الله حسینی بوشهری پیش آمد که ایشان را به بیمارستان قم انتقال دادند و آنجا مشخص شد که عارضه قلبی است و حتما باید عمل شوند.

وی اضافه کرد: بنا به خواست خانواده آیت‌الله حسینی بوشهری، روز جمعه ایشان به بیمارستان دی در تهران منتقل شد و تیم پزشکی با معاینه متوجه شدند که رگ‌های قلبی دارای گرفتگی بالای ۹۰ درصد هستند.

مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان ادامه داد: بعد از ظهر دیروز آیت‌الله حسینی بوشهری تحت عمل قرار گرفت و خوشبختانه این عمل با موفقیت کامل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان دی منتقل شده است، افزود: ایشان در سلامت کامل هستند و امیدواریم تا فردا به هوش کامل بیایند و نظر پزشکان همین است.

موسوی با تقدیر از مردم که پیگیر وضعیت آیت‌الله حسینی بوشهری هستند، گفت: امیدواریم با دعای مردم ایشان هرچه سریع‌تر سلامتی کامل خود را باز یابند.

کد خبر 4762295
تعداد بازدید : 312

ثبت نظر

ارسال