از حضور هادی ساعی تا انتقال تکواندوکار تیم مهاجران به بیمارستان

از حضور هادی ساعی تا انتقال تکواندوکار تیم مهاجران به بیمارستان

در روز اعتراض تیم‌ها به هوگوهای الکترونیکی در هفته چهارم لیگ برتر تکواندو، یکی از تکواندوکاران تیم مهاجران راهی بیمارستان شد.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 18:16

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر تکواندو در حال برگزاری است و هادی ساعی که به عنوان مدیر فنی تیم فرمانیه در لیگ حضور دارد، به سالن آمد و مبارزات تیم خود را از روی سکوها و در بین تماشاگران نظاره کرد.

* مسابقات این هفته بر روی چهار شی هاپ چانگ  پهن شده در خانه تکواندو برگزار می شود.

* حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو که در هفته نخست برای برگزاری کلاس  داوری راهی پاکستان شده بود، در مسابقات این هفته حضور داشت و قضاوت داوران را زیر نظر داشت.

* باوجود اینکه گفته شده بود ملی پوشان اجازه حضور در لیگ را دارند، اما تیم ها با نظر کادر فنی از ملی پوشان خود در ترکیب تیم ها استفاده نکردند تا آنها برای حضور در مرحله نهایی مسابقات گرندپری آماده شوند.

* مشکلات هوگوی الکترونیکی صدای مربیان را در آورد. این مشکل در دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین، به اوج رسید تا جایی که نعمت الله خلیفه هم به آن اعتراض کرد. خلیفه و ایمان زده اعضای کادرفنی تیم دانشگاه آزاد مدعی بودند که هوگوهای الکترونیکی ایراد دارند و به همین دلیل بازی برای دقایقی قطع شد و داوران بلافاصله برای حل این مشکل اقدام کردند.

* عسکری و بسحاق سرمربی و مربی تیم ملی با حضور در سالن، مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

* مهمترین بازی هفته چهارم را دو تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل برگزار کردند که در این دیدار ورامین با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. 

* مرتضی رستمی، بهنام اسبقی و بهبود خداداد از جمله ملی پوشان سابق تیم ملی تکواندو هستند که در کنار هادی ساعی مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

* مهدی محمدی تکواندوکار تیم مهاجران به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه گردن راهی بیمارستان شد.

کد خبر 4763724
تعداد بازدید : 666

ثبت نظر

ارسال