اداره بیمارستان یکی از سخت ترین کارهای اجرایی است

اداره بیمارستان یکی از سخت ترین کارهای اجرایی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، بر حفظ کرامت کادر درمانی بیمارستان ها تاکید کرد.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 8:39

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در نخستین نشست با رؤسا، مدیران و مترون‌های مراکز پزشکی و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: اداره بیمارستان یکی از سخت‌ترین کارهای اجرایی در نظام سلامت و نظام اجرایی کشور است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان عملکرد و دستاوردهای مراکز پزشکی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ابراز امیدواری کرد با نگاه بلند و مترقی مسؤولان این مراکز در آینده شاهد تحقق اهداف دانشگاه در بیمارستان‌ها باشیم.

زالی با اشاره به برگزاری جشنواره بهره وری دانشگاه در هفته دوم دی ماه، یادآور شد: در این جشنواره از بیمارستان برتر بهره ور دانشگاه تقدیر می‌شود و از حاضران خواست با ارائه افتخارات، دستاوردها و نوآوری‌های مرکز خود در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

وی، برگزاری جلسات ماهانه با کارکنان بیمارستان را ضروری دانست و تاکید کرد: پرسنل حوزه بهداشت و درمان دانشگاه افرادی شریف، خدوم و مظلوم هستند که در شرایطی بسیار سخت تلاش می‌کنند. نیروی انسانی در واقع ذخیره استراتژیک شما در راستای خدمت رسانی هستند، بنابراین باید قدرشناس زحمات آنان باشیم.

زالی در ادامه از برگزاری جشن شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آخرین هفته بهمن ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در ساماندهی و تکمیل پروژه‌های درمانی دانشگاه خاطرنشان کرد که خیرین سلامت همواره آماده مشارکت و یاری رسانی در این راستا هستند و بر تشکیل جلسات منظم بیمارستان‌ها با خیرین تاکید کرد.

زالی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم گفت: امروز باید اتمسفر حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم باشد و از شما می‌خواهم با کمیته‌های تخصصی که در این خصوص تشکیل می‌شود همکاری کنید تا این سیاست حاکم بر استراتژی نوین دانشگاه اجرایی و عملیاتی شود.

حفظ کرامت اعضای هیأت علمی و کارکنان بیمارستان‌ها، بازنگری طرح قاصدک، تخصیص اعتبار برای بازسازی پاویون دستیاران و فراگیران در بیمارستان‌ها، تقدیر ویژه از پرستاران در روز پرستار، جلب مشارکت خیرین سلامت برای ساماندهی پروژه‌های درمانی و عمرانی بیمارستان‌ها از دیگر موضوعات مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این نشست بود.

کد خبر 4802866
تعداد بازدید : 390

ثبت نظر

ارسال