اتصال داروخانه ها به پرونده الکترونیک سلامت تا آبان ۹۸

اتصال داروخانه ها به پرونده الکترونیک سلامت تا آبان ۹۸

معاون مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: تمام داروخانه های کشور تا آبان ۹۸ باید امکان تبادل اطلاعات با پرونده الکترونیک سلامت را داشته باشند.

پنجشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 21:5

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر انصاری، اظهار داشت: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که باید به پرونده الکترونیک سلامت متصل شود و اولویت اصلی ما، نسخه پیچی الکترونیک است که از تصمیمات هشتمین نشست شورای سیاستگذاری نظام الکترونیک بوده است.

وی افزود: روز گذشته با حضور نمایندگانی از انجمن داروسازان ایران و تهران، شرکت های نرم افزاری داروخانه و سازمان غذا و دارو نشستی برگزار شد که با هم افزایی و همکاری مشترک، برنامه ای را برای اجرای بهتر نسخه پیچی الکترونیک داشته باشیم.

معاون مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: گواهی نرم افزارهای داروخانه تا ابتدای پاییز، ارزیابی و صادر می شود و تمام داروخانه های کشور تا آبان ماه باید به سامانه های جدید ارتقا پیدا کنند تا امکان تبادل اطلاعات با پرونده الکترونیک سلامت را داشته باشند.

انصاری از کدینگ دارو به عنوان یکی از زیرساخت های مهم و اساسی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یاد کرد و گفت: خوشبختانه کدینگ دارو تهیه و به تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور، شرکت های نرم افزار دارو و سازمان های مربوطه ابلاغ شد.

کد خبر 4711194
حبیب احسنی پور
تعداد بازدید : 501

ثبت نظر

ارسال