آئین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی‌ترین پزشک سمنانی

آئین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی‌ترین پزشک سمنانی

سمنان - سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین آئین شونشینی ویژه شب‌های پائیز خبر داد و گفت: در این مراسم از یک پزشک پیشکسوت سمنانی تقدیر به عمل آمد.

یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 0:28

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی شامگاه شنبه در حاشیه اختتامیه دومین شو نشینی به همت شهرداری سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مراسم سنتی ویژه شب‌های پائیز و زمستان به همت شهرداری سمنان و باهدف اشاعه نشاط اجتماعی برای دومین بار در حالی برگزار شد که تجلیل از قدیمی‌ترین پزشک شهر سمنان یکی از محورهای این برنامه بود.

وی افزود: هم‌زمان با دومین شونشینی شهرداری سمنان که به میزبانی سالن شهید مطهری برگزار شد از ۶۰ سال خدمات ارزنده دکتر سید ضیاءالدین شریعت پناهی در عرصه پزشکی شهر سمنان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بابیان اینکه این مراسم با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و سایر مسئولان شهری و شهرستانی و همچنین علاقه‌مندان به زبان و فرهنگ سمنان برگزار شد، گفت: استقبال از دومین شو نشینی سمنان قابل‌توجه بود.

بابایی بابیان اینکه برنامه شونشینی با زبان سمنانی برگزار می‌شود که هدف از آن ترویج زبان و این گویش برای نسل جوان است، بیان داشت: موسیقی، اجرای نمایش، شعرخوانی و ... در زمره برنامه‌های این مراسم است که هر جمعه به مدت شش هفته در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می‌شود و تاکنون شاهد برگزاری دو نشست بوده‌ایم.

وی افزود: فتحعلی قدس پیشکسوت ورزشی و داور رشته‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال و کشتی قرار است در سومین برنامه شونشینی شهرداری سمنان که هفته آینده برگزار می‌شود مورد تقدیر قرار گیرد.  

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید ضیاء الدین شریعت پناهی متولد سال ۱۳۱۰ در سمنان و جزء اولین سمنانی‌هایی است که پس از طی تحصیلات دانشگاهی، به طبابت در زادگاه خود مشغول شد.

کد خبر 4779121
تعداد بازدید : 396

ثبت نظر

ارسال