۶۰۰ هزار مراجعه به درمانگاه های چشم پزشکی بیمارستان فارابی

۶۰۰ هزار مراجعه به درمانگاه های چشم پزشکی بیمارستان فارابی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، از مراجعه ۶۰۰ هزار نفر به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز درمانی در سال گذشته خبر داد.

سه شنبه 24 دی 1398 ساعت 11:5

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا اکبری، به آمار سال ۹۷ بیمارستان فارابی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار مراجعه کننده به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و بیش از ۹۰ هزار مورد جراحی در این بیمارستان داشته ایم.

وی، تعداد بالای مراجعه‌ کنندگان، انجام اعمال جراحی فوق تخصصی هم رده با بهترین مراکز چشم پزشکی کشورهای پیشرفته و وجود داده های مناسب برای پژوهش های منحصر به فرد را از فرصت های مناسبی دانست که در این بیمارستان وجود دارد.

اکبری افزود: البته تراکم بالای بیماران ارجاعی و اثرات آن می‌تواند تهدیدی بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید و دستیاران باشد.

رئیس بیمارستان فارابی همچنین از برقراری ارتباط میان گروه چشم پزشکی این بیمارستان با مراکز علمی و دانش بنیان خبر داد و گفت: چند نفر از پزشکان بیمارستان فارابی را مامور به برقراری ارتباط میان گروه چشم پزشکی و واحدهای مرتبط با فناوری های نوین چشم پزشکی در دانشگاه و مراکز علمی مختلف مانند دانشگاه امیرکبیر کرده‌ایم. اگر بخواهیم به پیشرفت ادامه دهیم راهی جز استفاده از فناوری های نوین دنیا نداریم. 

کد خبر 4816817
تعداد بازدید : 640

ثبت نظر

ارسال