نقش موثر دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان در تربیت نیروی انسانی در شهرستان

نقش موثر دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان در تربیت نیروی انسانی در شهرستان

فرماندار شهرستان رفسنجان از نقش موثر دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان در تربیت نیروی انسانی در شهرستان رفسنجان یاد کرد.

پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت 21:24

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، مجید فصیحی هرندی ظهر امروز  18 مهرماه در نشست با مشاور ریاست دانشگاه پیام نور کشور و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان با اشاره به اینکه اکثر دانشجویان این مرکز بومی هستند، اظهار کرد: از زحمات همه روسای قبلی و آقای دکتر محرابی ریاست فعلی دانشگاه قدردانی می کنم و تاکنون این دانشگاه به پویایی خود ادامه داده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان از دانشگاه هایی است که نقش موثری در تربیت نیروی انسانی در شهرستان رفسنجان داشته است و همکاران این دانشگاه با تمام دشواری هایی که وجود داشته توانسته اند این دانشگاه را سرپا نگه دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: برای اینکه محیط زندگی خوبی داشته باشیم باید همه با یکدیگر همکاری داشته و به یکدیگر خوش بین باشیم  و در ارتباطات با هم مهربان بوده و عیوب و ایرادات را از روی محبت منتقل کنیم.

فصیحی هرندی ادامه داد: جامعه در صورتی به نقطه مطلوب می رسد که همگی احساس مسئولیت کنیم، نگران می شویم وقتی برخی متخصصین و نخبگان کشور را ترک می کنند هم باید شرایطی برای این افراد مهیا شود که آنها مجبور به ترک کشور نشوند و هم اینکه آنها منصفانه تر نسبت به محیط زندگی خود نگاه کنند.

وی بیان کرد: سال‌های سال شرایطی فراهم شده و افراد از امکانات کشور استفاده کردند و خیلی منصفانه نیست که این افراد از این محیط بروند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: سعی می کنیم ارتباط مان با همه دستگاه‌ها و مجامع خوب باشد. رفسنجان شهر خیرساز است و بناهایی از جمله بیمارستان، مدارس، دانشگاهها و ... توسط خیرین ایجاد شده اند و در روستاه‌های این شهرستان مکان‌ها و امکاناتی است که همه آنها توسط خیرین احداث شده اند.

فصیحی هرندی ادامه داد: در تمام زیرساخت‌های رفسنجان ردی از خیرین وجود دارد و این شهر شایستگی این را دارد که برای مردم آن بهتر از این باشد.

وی به احداث بیمارستان خصوصی 150 تختخوابی با تمام امکانات در رفسنجان اشاره و عنوان کرد: با احداث این بیمارستان برند خوبی برای شهرستان رفسنجان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 418

ثبت نظر

ارسال