طرح «سلامت معنوی» در بیمارستان های خراسان جنوبی اجرایی می شود

طرح «سلامت معنوی» در بیمارستان های خراسان جنوبی اجرایی می شود

بیرجند- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از اجرای طرح «سلامت معنوی» ویژه پرستاران خبر داد و گفت: این طرح در تمامی بیمارستان های استان اجرایی می شود.

شنبه 11 آبان 1398 ساعت 13:26

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

حجت الاسلام حسین کمیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز در نیمه دوم سال جاری بیان کرد: برگزاری نشست های دانش آموزی و خانواده با موضوع نماز و برگزاری دوره آموزشی ۱۶ ساعته برای دانشجویان فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی مدرسان بومی در ۱۶ و ۱۷ آبان ماه جاری خبر داد و افزود: ۲۱ نفر از مدرسین بومی خراسان جنوبی برای شرکت در این دوره ها به قم اعزام می شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی همچنین از اجرای طرح «سلامت معنوی» ویژه پرستاران خبر داد و گفت: این طرح در تمامی بیمارستان های استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه درطرح سلامت معنوی کارکنان بیمارستان ها با احکام نماز و سایر فرایض دینی ویژه بیماران بستری آشنا می شوند، گفت: تلاش می شود در قالب این طرح احکام نماز خاص بیماران در بیمارستان ها به پرستاران و بهیاران آموزش داده شود.

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به برنامه های اجرایی شده بیان کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز، اجرای طرح های مختلف در مساجد و برگزاری اجلاس دانش آموزی نماز از جمله برنامه های انجام شده است.

کد خبر 4760904
تعداد بازدید : 383

ثبت نظر

ارسال