زیرساخت‌های درمانی سمنان تقویت شد/ عدم نیاز به خروج بیماران

زیرساخت‌های درمانی سمنان تقویت شد/ عدم نیاز به خروج بیماران

سمنان- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان بابیان اینکه سابقاً برخی بیماران باید به خارج از استان برای درمان مراجعه می‌کردند، گفت: خوشبختانه زیرساخت های درمانی در سمنان تقویت شده اند.

چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 19:38

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعد الدین پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی اقدامات، شرح خدمات و مسائل بیمارستان سینای سمنان، بابیان اینکه این بیمارستان با مشارکت جمعی از پزشکان متعهد استان تأسیس و به بهره‌برداری رسیده است، تأکید کرد: بیمارستان سینا نیاز درمانی خوبی را برطرف می‌کند.

وی افزود: وجود بیمارستان مجهز سینا سبب شده تا بسیاری از اقدامات درمانی که تا پیش‌ازاین در تهران و سایر استان‌ها انجام می‌شد در استان سمنان اجرایی شود.

ارائه خدامت به ۳۵ هزار نفر

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان سینای سمنان نیز، بابیان اینکه این بیمارستان دو سال است که به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: در طی مدت فعالیت بیمارستان خصوصی سینا تاکنون ۳۵ هزار  نفر از خدمات مختلف درمانی ، جراحی و سرپایی استفاده کرده‌اند.

رضا همتی با بیان اینکه بازگشت نقدینگی ، مهمترین معضل بیمارستان سینا است، تاکید کرد: مجموع مطالبات بیمارستان سینا از شرکت های بیمه گر شش میلیارد تومان است .

وی بابیان اینکه در سال ۹۰ عملیات ساخت بیمارستان سینا با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز و اکنون ارزش اعتباری این بیمارستان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است، ابراز کرد: این بیمارستان از بدو فعالیت خود با رعایت تمامی ضوابط قانونی کشور نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات دولت اعم از تعهدات بیمه ای و مالیات و .. اقدام و هیچ گونه بدهکاری در این زمینه ندارد.

کد خبر 4755141
تعداد بازدید : 310

ثبت نظر

ارسال