دستگیری ۴ دلال دارو در حوالی خیابان ۱۳ آبان

دستگیری ۴ دلال دارو در حوالی خیابان ۱۳ آبان

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی از دستگیری چهار دلال دارو در حوالی خیابان کریم خان زند خبر داد.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 16:16

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

سرهنگ علی شاملو در گفتگو با خبرنگار مهر، در توضیح این خبر، اظهار کرد: در هفته گذشته تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و اظهار داشتند که تعدادی از دلالان دارو در حوالی خیابان کریم خان زند به ویژه در محدوده داروخانه ۱۳ آبان تردد دارند و مشغول خرید و فروش دارو و دلالی می‌باشند.

وی بیان داشت: با دریافت خبر، تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و در تحقیقات میدانی مشخص شد که خبر صحت دارد و تردد این افراد در کنترل پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: با دستور قضائی صبح روز یازدهم دی ماه تیمی از مأموران پایگاه سوم برای دستگیری متهمان اعزام و موفق شدند ۴ تن از دلالان دارو که در حوالی داروخانه ۱۳ آبان ماه تردد داشتند و پاتوق خود قرار داده بودند، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر مقادیری دارو که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود و با مبالغ هنگفتی به بیماران و یا همراه بیماران فروخته می‌شد، کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: کشف سایر جزئیات پرونده و شناسایی همدستان متهمان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4814936
تعداد بازدید : 595

ثبت نظر

ارسال