افزایش تخت‌های بیمارستانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

افزایش تخت‌های بیمارستانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اقدمات خوبی در زمینه افزایش تخت بیمارستانی انجام شده، بطوری‌که ۵۵۰ تخت بیمارستان در گذشته، اکنون به ۹۰۰ تخت رسیده است.

یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 12:52

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

امینی فرد در گفت وگو با ایسنا- ‌بیان کرد: ۲ بیمارستان ۲۰ تختخوابی در شهرستان‌های دلگان و فنوج راه‌اندازی شد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی کنارک نیز به زودی تجهیز و آماده ارائه خدمات خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه گفت: در حوزه شهرستان مهرستان نیز عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

امینی‌فرد گفت: در حوزه شهرستان سرباز نیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال ساخت است.

وی به ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر و چابهار اشاره کرد و افزود: این بیمارستان جزو طرح‌های بزرگ در حوزه استان و کشور است که در حوزه شهرستان ایرانشهر پیشرفت ۸ درصدی و در شهرستان چابهار کارهای اولیه آن مانند نقشه‌کشی و خاکبرداری انجام شده و سایر موارد در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به ساخت مرکز بزرگ سوختگی در این شهرستان اظهار کرد: این مرکز با مساحت پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی به فعالیت‌های دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش پرداخت و بیان کرد: امسال چهار رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع دکتری به مجموعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اضافه شده است.


انتهای پیام

تعداد بازدید : 264

ثبت نظر

ارسال