ارائه ایده پردازی حوزه تعلیم و تربیت جهت بهبود آموزش

ارائه ایده پردازی حوزه تعلیم و تربیت جهت بهبود آموزش

دبیر رویداد «تکانش» از ارائه ایده پردازی حوزه تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: این رویداد نوآوری با هدف ارائه ایده های مسئله محور در حوزه آموزش برگزار شده است.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 12:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

سعید یغموری مسئول شبکه‌سازی و رویدادهای خانه نوآوری تعلیم و تربیت و دبیر رویداد «تکانش» در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این رویداد نوآوری ۵۰ نفر شرکت کرده اند. این رویداد از صبح امروز پنجشنبه ۲۸ آذر آغاز شده و تا غروب فردا جمعه ۲۹ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: موضوع اصلی رویداد تعلیم و تربیت است و دانشجویان و طلبه هایی که ایده و مسئله ای در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت دارند و فکر می کنند اگر آن را اجرا کنند می توانند مسئله ای در این حوزه حل کنند تا وضعیت آموزش بهبود یابد مخاطبان رویداد هستند.

یغموری یادآور شد: این افراد ایده های خود را ارائه می دهند و تاکنون از ۲۴ ایده ای که مطرح شد ۱۰ ایده انتخاب شده است که بر اساس آن تیم تشکیل شده و تیم های منتخب آموزش می بینند. این تیم ها آموزش می بینند که ایده های خود را با چه سازوکاری بپرورانند و مسائل را حل کنند. این ایده ها پیش داوری و نقد می شود تا کارشان پخته تر شود. 

وی افزود: در روز دوم رویداد ایده ها داوری می شوند و تیم ها مسئله خود را با راه حل های آن ارائه می کنند تا در نهایت انتخاب شوند. پس از داوری، ایده های منتخب در خانه نوآوری پذیرش می گیرند و مستقر می شوند و سه ماه فرصت دارند و کارشان را به یک محصول برسانند.

مسئول شبکه‌سازی و رویدادهای خانه نوآوری تعلیم و تربیت اظهار داشت: داوران نهایی در حوزه تعلیم و تربیت، کسب و کار، نوآوری و بحث های فلسفی و مبانی هستند.

کد خبر 4802327
تعداد بازدید : 380

ثبت نظر

ارسال