مالتیپل اسکلروزیس و ویتامین D

مالتیپل اسکلروزیس و ویتامین D

این کتاب به عنوان یکی از پرفروشترین کتاب مرتبط با بیماری ام اس در جهان است.

شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 19:30

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب مالتیپل اسکلروزیس (اِم اِس) و (مقدار زیادی) ویتامین D

نگارنده: آنا کلادیا دومن

مترجمان: دکتر امیرمسعود طباطبائی PhD ، دکتر ژینوس صمیمی PharmD

ناشر: انتشارات چهر

نوبت چاپ: فروردین98، چاپ اول

تعداد صفحه: 143

شمارگان: 1۰۰۰‌ نسخه

بهاء: 17000 تومان

شماره تماس: 66469889

 

دربارۀ کتاب:

 

کتاب مالتیپل اسکلروزیس (اِم اِس) و (مقدار زیادی) ویتامین D، که اخیراً در سرتاسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است (جزو 100 کتاب پرفروش مرتبط با ام اس از سال 2008)، در مورد تجربیات یک بیمار مبتلا به اِم اِس و بیش از  8 سال درمان او با پروتکل کوایمبرا می باشد. خواندن این کتاب، که شامل اطلاعات مفیدی درمورد تحقیقات انجام شده و همچنین اثربخشی درمان با پروتکل کوایمبرا می باشد را نه تنها به بیماران مبتلا به اِم اِس، بلکه به تمام بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی توصیه می کنیم .نویسنده در مقدمه این گونه می نویسد: " اگر این کتاب را انتخاب کرده اید، احتمالاً مبتلا به یکی از بیماری های خود ایمنی تشخیص داده شده اید. شما حتی ممکن است که یک برنامۀ درمانی را دنبال می کنید و داروهایی که پزشکتان برای بیماری شما تجویز کرده مصرف می کنید. اما شما همچنان به دنبال یک راه حل می گردید زیرا که حقیقت این است که وقتی صحبت از بیماری های خود ایمنی به میان می آید، درمان های متداول گاهاً به طور فاجعه باری شکست خورده اند.

در حال حاضر برای بیماریِ من، اِم اِس، گزینه های متداول، داروهای قدرتمندی هستند که ممکن است بر روند بیماری من و علائم آن موثر باشند و یا این که ممکن است هیچ اثری نداشته باشند، ولی به طور حتم زندگی من را با لیست طولانی عوارض سخت، بر هم می ریزند. من یکی از آن داروها را تقریباً دو سال مصرف کردم تا وقتی که متوجه شدم نهایت کاری که آن دارو ممکن است برای من انجام دهد این است که به طور موقت علائم من را تسکین دهد. آن دارو به هیچ وجه راه حلی برای بیماری من نبود. هدف من از نوشتن این کتاب آن است که به شما یک دیدِ ساده و عملی دربارۀ پروتکل کوایمبرا که راه حلی برای بیماری من شده است بدهم. من وارد جزئیات مربوط به بیماری های خود ایمنی، گزینه های درمانی متداول، برنامه های رژیم غذایی و یا مدیریت استرس نخواهم شد.

منابع عالی برای هر یک از این موضوعات وجود دارند و من به شما توصیه می کنم که در مورد آنها تحقیق کنید زیرا که اطلاعاتِ به روز داشتن دربارۀ موضوعاتی که می توانند بر بیماری شما اثر بگذارند بسیار حائز اهمیت است. من به طور مختصر دربارۀ این موضوعات صحبت خواهم کرد، امّا تنها به گونه ای که به تجربۀ شخصی من مربوط می شود. چیزی که من واقعاً می خواهم با شما درمیان بگذارم درمانی است که نهایتاً برای خود برگزیدم. می خواهم که شما بدانید من چگونه این درمان را پیدا کردم و در مدّت 8 سالی که از زمان مبتلا شدنم می گذرد این درمان چه فایده هایی برای من داشته است. می خواهم شما را قادر سازم که در صورتی که مایل باشید، بتوانید این درمان را انتخاب کنید."

 

مقاله مرتبط: بیماری‌های خودایمنی، ویتامین دی و پروتکل کوایمبرا

 

نویسنده، مقدمۀ خود را این گونه به پایان می رساند:

" در پایان، اگر این سوال برای شما پیش آمده که آیا من این روزها با اِم اِس به خوبی زندگی می کنم یا نه، می توانم صادقانه پاسخ مثبت دهم. با وجود تشخیص بیماری من در سن 40 سالگی (که احتمال پیش رونده بودن بیماری را افزایش می دهد)، دیگر تقریبا فراموش کرده ام که اِم اِس دارم. به همین دلیل است که مصمم هستم و هیجان فراوان دارم تا با افرادی که بیماری های خود ایمنی دارند دربارۀ ویتامین D صحبت کنم. در طی هشت سال گذشته من در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده ام، مخصوصاً در گروه های برزیلی. اکنون که برای مدت زیادی تحت درمان فوق العاده موفق با پروتکل کوایمبرا بوده ام، معتقدم که این درمان باید برای بیماران در تمام نقاط جهان شناخته شود.

به دلیل این که من مصرف دوزهای بالای ویتامین D را در اندک زمانی بعد از تشخیص بیماری ام شروع کردم، زندگی من بسیار با آنچه که زمانی حتی از تصور آن هم می ترسیدم، تفاوت دارد و امیدوارم که اطلاعاتی که شما در این کتاب پیدا می کنید به شما اجازه دهد تا تجربه ای مشابه داشته باشید".

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پزشکی امروز مراجعه نمایید.

تعداد بازدید : 4038

ثبت نظر

ارسال