شماره ۱۱۰۹

دکتر فرخ سیف‌بهزاد و هفته‌نامه پزشکی‌امروز

دکتر عبدالحمید حسابی

چهارشنبه 10 شهریور 1395

شهریورماه برای «پزشکی‌امروز» و کارگردانان آن و نویسندگان همیشه وفادارش، ماه غم‌انگیزی است. چرا‌که در‌این ماه آقای «دکتر فرخ سیف‌بهزاد» مدیر محبوب خود را از‌دست دادند، مدیری که سراپا شور و عشق بود.

کسی که با اراده‌ای آهنین و با فعالیت شبانه‌روزی خود توانست یک نشریه‌ی نوپا را به یک هفته‌نامه‌ی پزشکی پربار و سراسری تبدیل‌کند.

کسی‌ که زندگی، جوانی و مایملک خود را در راه این آرمان ازدست‌داد ولی تسلیم نشد...

و امروز سکان این کشتی را فرزند برومندش آقای مهندس اردوان سیف‌بهزاد به‌دست‌گرفته و با تمام وجود سعی دارد میراث پدر را حفظ نماید. ولی او نیاز به همیاری دسته‌جمعی دارد، چرا‌که جوان است و در‌این مسیر دشوار تجربه کوتاهی دارد.

پس وظیفه همه‌ی ماست؛ از خوانندگان علاقه‌مند همیشگی گرفته، تا نویسندگان پرتلاش و دل‌بسته، شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی و بالاتر از همه مسئولان بهداشتی و پزشکی، که دست در دست هم مدد کنیم تا این نشریه‌ی پربار، برپا بماند و مشکلات اقتصادی آن را به تعطیلی نکشاند...

این حقیر به‌عنوان یک پیر پزشکی این مرز و بوم، این چند‌سطر را نوشتم تا همه عزیزان و علاقه‌مندان پیشنهادات و نظرات خود را برای دوام و استمرار این هفته‌نامه‌ی علمی مفید برای پزشکان سراسر کشور ابراز نمایند! منتظریم ما را ارشاد فرمایید.

تعداد بازدید : 525

ثبت نظر

ارسال