شماره ۱۰۴۱

سخنـی کـوتاه بـا خـواننـدگان

دکتر حسن خاجی - فوق تخصص گوارش

سخنـی کـوتاه  بـا خـواننـدگان

زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مددخواهی، چراغ دل بیفروزی

با عرض سلام و شادباش نوروزی حضور یکایک شما عزیزان با امید به این که سال جدید، سالی پُربار و سرشار از سلامتی و شادکامی برای همه‌ی هموطنان گرامی ما باشد.
مهمتر آن که با امید به همراهی پربارتر همکاران دانشمند و ارجمندی که در طی سال‌های متمادی بار نگارش و تهیه‌ی مقالات علمی و اخلاق‌پزشکی این نشریه بر شانه‌ی پُرتوان آنان  بوده است، که در‌سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته سایه‌ی پُرمهرشان را بر سر این نشریه بگسترانند و ما را در راه خدمت به اعتلای دانش‌پزشکی کشور عزیزمان یاری رسانند.

امید است در‌سال پیش‌رو بتوانیم راهی را که زنده‌یاد «دکتر فرخ سیف‌بهزاد» با عشق هرچه تمامتر آغاز نموده و با پشتکاری خستگی‌ناپذیر و مثال‌زدنی نزدیک به ربع قرن آن را با افتخار ادامه و به ثمر رساندند، با یاری شما بزرگواران با عزت ادامه دهیم.

و سرانجام با سپاس و تقدیر از همه‌ی همکاران دقیق و دلسوزی که با ارائه‌ی نظرات و انتقادات سازنده‌ی خویش ما را در راه انتشار  بهتر هفته‌نامه‌ی خودشان یاری دادند، باز هم بر ما منت گذارده و در سال جدید  نیز ما را از راهنمایی‌های پرمهر خویش بی‌نصیب نگذارند. دست حق نگهدارتان و عزت همگی مستدام.

تعداد بازدید : 1876

ثبت نظر

ارسال