۶ کشته و مجروح در پی برخورد پژو با دیوار در حومه مشهد

۶ کشته و مجروح در پی برخورد پژو با دیوار در حومه مشهد

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از انجام عملیات امداد رسانی آتش نشانان به مصدومان سانحه رانندگی برخورد سواری پژو ۴۰۵ با دیوار در جاده مشهد به چناران خبر داد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 13:42

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد: آتشپاد سوم ایوب خجسته با بیان این مطلب افزود: روز جمعه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سانحه برخورد شدید سواری ۴۰۵ با دیوار و محبوس شدن سرنشینان درداخل خودرو، ستادفرماندهی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۳۶ را به محل حادثه در جاده مشهد به چناران حوالی ناظریه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، بر اثر شدت برخورد این خودروی سواری با دیوار متاسفانه راننده وسیله نقلیه در دم جان باخته و ۵ نفر دیگر از سرنشینان بشدت مجروح و در داخل خودرو محبوس و گرفتار شده اند، که بلافاصله نجاتگران آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به رهاسازی محبوسان از داخل وسیله کردند.

این گزارش می افزاید: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : 377

ثبت نظر

ارسال