شماره ۱۰۶۸

زندگی بدون تنش و سرطان

دکتر مریم صالحی - هومیوپات

 پیرو مقاله‌ی استاد گرامی پروفسور محمود لطفی در اول مهر ۱۳۹۴ درمورد بهبودی کامل چند بیمار سرطانی پس‌از جراحی توسط ایشان به‌طوری‌که نیاز به شیمی یا پرتودرمانی و روشهای دیگر نداشتند، اشاره‌می‌شود که در پزشکی کل نگر، اعتقاد بر‌این است؛ در‌صورتی‌که انرژی حیاتی (‌vital force) که بین روح و جسم قراردارد سالم و سرحال باشد، موجود زنده دارای سلامت کامل خواهد‌بود.

در هر‌یک از طب‌های کل‌نگر و طبیعی، این انرژی را به طریقی جهت درمان بیمار تحریک می‌نمایند. به‌عنوان نمونه، در طب‌سوزنی با سوزن‌های مخصوص کانال‌های حیاتی را مورد تحریک قرار‌می‌دهند. در هومیوپاتی (‌مشابه درمانی‌) شامل بیش‌از ۷۰۰۰‌دارو که بیش‌از ۹۰‌درصد آنها منشأ گیاهی دارند و از‌طریق مخاط و پوست جذب‌می‌شوند و درصورتی‌که به‌طور‌دقیق و صحیح تجویز شوند، موجب تحریک انرژی حیاتی می‌شوند و این انرژی هرگونه بیماری در بدن یا روح را بسته به این‌که بیماری حاد باشد درمدت کوتاه چند‌ساعت تا چند روز و اگر مزمن باشد، نهایتاً طی ۴۵‌روز تا ۶ماه درمان می‌نماید.

شادی، بی‌خبر‌بودن از بیماری، روحیه‌ی خوب و امیدواری به بهبودی از هرطریق که حاصل شود نیز انرژی حیاتی را سر زنده و آماده به خدمت می‌نماید. به‌نظر‌می‌رسد بیماران پروفسور لطفی نیز به جهت ازیاد بردن بیماری و امید به بهبودی کامل پس‌از جراحی عضو مربوطه توسط ایشان، بهبودی کامل یافتند. انرژی حیاتی قادر است در هرمرحله از بیماری موجب بهبودی بیمار شود به‌طوری‌که تومورها و بافت‌های سرطانی را بدون نیاز به جراحی‌، ازبین‌ببرد. مشاهده شده‌است بیماری که دچارسرطان‌های گوناگون بوده و پزشکان با قطع امید از بهبودی او، مدت نهایی ۶ماه را برای زنده‌ماندن بیمار برآورد نمودند.این بیمار به محیط خوش آب و هوا در باغی رفت، به‌طوری‌که همه‌یط شرایط مورد دلخواهش فراهم‌بود و بیماری را فراموش‌کرد.

پس‌از ۲‌سال برای آزمایش‌های مورد نظر مراجعه نمود و هیچ مورد سرطانی  در او مشاهده نشد و سلامت کامل‌یافته بود.

درحالی‌که با کمال تأسف، در‌نظر نگرفتن انرژی حیاتی و روحیه‌ی بیمار توسط برخی‌از پزشکان محترم و حتی تعیین یک زمان محدود زندگی برای بیمار با اشاره به اینکه مورد سرطان بد‌خیم است، موجب افسردگی و منفعل‌شدن انرژی حیاتی و در‌نتیجه پیشرفت بیماری می‌گردد که به مرگ زودرس بیمار منجر خواهد شد.

امید است با اقدام برای بهبود محیط‌زیست از سوی دولت‌ها و تک‌تک مردم و بهره‌گیری از محیط‌زیست سالم و عاری از آلودگی‌های متفاوت، استفاده از غذاهای طبیعی و گیاهی، انجام ورزش‌ها و نرمش‌های مناسب و در‌عین‌حال لذت‌بخش، استفاده از موسیقی مورد دلخواه‌، تخلیه‌ی روح و جسم از سموم و خشم و با بهره‌گیری از مشاوره‌های پزشکی و روانی هدفمند، جامعه‌ای عاری از بیماریهای گوناگون داشته باشیم.

تعداد بازدید : 1157

ثبت نظر

ارسال