شماره ۱۱۴۹

کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

پزشکی امروز

کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

در حاشیه برگزاری دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌ المللی سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی؛

یکشنبه 18 تیر 1396
پزشکی امروز

یکی از بخش‌های مفید و آموزشی "دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌ المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی"، کارگاه‌های علمی تخصصی است که مطابق با اولویت‌های آموزشی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، احسان عارفیان مدیر برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به اینکه کارگاه‌های علمی-تخصصی مطابق اولویت‌های آموزشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند گفت: در انتخاب عناوین این کارگاه‌ها سعی شده است بر ارتقای دانش و مهارت‌های ضروری علاقه‌مندان به حوزه علوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توجه شود. همچنین تلاش شده است شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها با مفاهیم کاربردی و مرز دانش آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: این کارگاه‌ها به‌منظور توانمندسازی ذی نفعان در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود.

عارفیان افزود: در مجموع ۱۷ کارگاه آموزشی شامل "استخراج و مشخصه یابی سلول‌های بنیادی، ایمیون سل تراپی، ویرایش ژنوم با رویکرد بیوانفورماتیک و مولکولی، مهندسی ژنتیک پیشرفته، نحوه تدوین و نگارش دستور عمل‌ها برای محصولات سلولی، مایکروفلوئیدیک و... در حاشیه برپایی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار خواهد شد و این کارگاه‌های آموزشی در کلیه مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: قیمت کارگاه‌های در نظر گرفته‌شده با ۵۰ درصد تخفیف در قسمت ثبت‌نام کارگاه‌ها ارائه خواهد شد و پنجاه‌درصد دیگر مبلغ مندرج توسط ستاد سلول‌های بنیادی جهت حمایت از این موضوع پرداخت‌شده است.

تعداد بازدید : 698

ثبت نظر

ارسال