از انتصابهای وزارت بهداشت چه خبر؟

وزارت بهداشت و درمان و پزشکی

از انتصابهای وزارت بهداشت چه خبر؟

طی احکامی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه و مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت را منصوب کرد.

یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 13:0
پزشکی امروز
 

 دکتر سعید نمکی در حکمی دکتر محمد توکلی را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت انتخاب نمود.همچنین با حکم ایشان، دکتر محمدحسین حیدری به عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت منصوب شد.

در متن حکم نمکی خطاب به وی آمده است:« باتوجه به سوابق  ارزنده و صداقتی که در جنابعالی سراغ دارم، بدینوسیله بعنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب  می‌شوید تا با یاری خداوند و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله اقدام نمائید.

اهم فعالیت‌های مورد انتظار بشرح ذیل  است:

1- ایجاد ساختاری متناسب با ضرورت‌های نظارت و ارزیابی واحدهای تابعه ستادی و استانی که قبلا از طریق معاونت‌های ذیربط و معاون کل پیگیری می‌شد از اولویت‌های جنابعالی است که با هماهنگی ایشان هرچه زودتر باید به سرانجام برسد.

لازم است شیوه مناسب دریافت شکوائیه‌ها، گلایه‌ها و یا پیشنهادات مردم و پرسنل در اسرع وقت و رسیدگی عاجل به آنها در قالب ساختار فوق الذکر هرچه زودتر استقرار یابد؛ بنحوی که حداقل زمان پاسخگویی و اطلاع رسانی فراهم گردد.

2- بازرسی‌های برنامه‌ریزی شده و سرزده شبانه‌روزی از کلیه مراکز ارائه خدمت و ارسال نتیجه ارزیابی‌ها به اینجانب با تحلیل کارشناسانه از اهم مواردی است که ضروری است بنحو مقتضی پیگیری شود.

3- رعایت احترام و شئونات و عدم ورود به حریم شخصی افراد از پروتکل‌های الزامی است که دقیقا" باید رعایت شود.

4- رعایت اصل امانت‌داری و صداقت در انتقال یافته‌ها و گزارشات مبتنی بر واقعیت کامل از انتظارات دیگری است که امیدوارم مورد توجه ویژه قرار گیرد تا حقی از مردم و پرسنل ضایع نگردد.

توفیق جنابعالی را در افزایش رضایت مندی مردم که همانا رضایت پروردگار را بهمراه خواهد داشت از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

تعداد بازدید : 1054

ثبت نظر

ارسال