۷۸ کشور عکس‌هایشان را به جشنواره سلامت روان ارسال کردند

۷۸ کشور عکس‌هایشان را به جشنواره سلامت روان ارسال کردند

در حالی فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان به پایان رسید که ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره جشنواره شرکت کردند.

یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 11:28

به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، در این دوره رشد ۱۷ درصدی تعداد عکاس و رشد ۱۵ درصدی تعداد عکس نسبت به دوره قبل مشاهده می‌شود.

این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی درزمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقاء سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در دو بخش با موضوع آزاد و موضوع سلامت روان به دبیری محمدرضا صائینی با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه موثر موضوعات روان‌شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

تعداد بازدید : 756

ثبت نظر

ارسال