شماره ۱۰۵۲

نکوداشت ۲۵ سال خدمت پزشکی

دکتر ایرج ایرانزاد - فوق تخصص غدد کودکان

وارد بیست‌و‌پنجمین سال انتشار هفته‌نامه‌ی «پزشکی‌امروز» می‌شویم. اگر مروری به گذشته‌ی آن داشته‌باشیم متوجه خواهیم شد که بنیانگزار آن زنده‌یاد آقای «دکتر فرخ‌سیف‌بهزاد» چه شخص مسلط و مدبری در پیشرفت علمی پزشکان محترم بوده‌اند و از جهتی نیز باید تأکید نمایم که همکاران محترمی که مقالات پُر‌بار و پُر‌محتوا برای این هفته‌نامه ا‌رسال داشته‌اند، چقدر برای پیشرفت علمی نشریه مؤثر بوده‌اند. اکنون اگر به‌توشه‌ی علمی پزشـکان ایـران زمین (حداقل در منطقه‌ی خاورمیانه) به‌خودمی‌بالیم، اغراق نیست اگر گفته شود که نیم بیشتر آن از همین مخازن علمی همکاران گرانقدر ما بوده است.

پس خواهش من براین است که از این به بعد نیز با عزمی راسخ، تمام پزشکان ارجمند و علاقمند به انتشار مقالات جدید و مفید این مخزن علمی کشور را که در تیراژی بالا به تمام نقاط  ایران پخش می‌شود یاری فرمایند.

چرا که من معتقدم این هفته‌نامه خدمت علمی بزرگی به کشور نموده و باعث شده و می‌شود که دانش‌پزشکان ایران همیشه به‌روز باشد و آنان برای پیشرفت علمی روزانه‌ی خود، علاوه بر استفاده  از کتاب‌های مرتبط با حرفه‌ی خود، از این هفته‌نامه نیز استفاده‌ی شایسته‌ای ببرند.

به امید آن روز



تعداد بازدید : 1976

ثبت نظر

ارسال